Konference

Efektivita jako cesta k růstu i zisku e-shopu

17. května 2023, PVA EXPO PRAHA, 11:00 - 23:00

Nemohli jste se zúčastnit? Podívejte se na videa z přednášek.

Videa 2023

Co vás čeká

9 UNIKÁTNÍCH PŘEDNÁŠEK

Obsah, který se neslyšeli ještě nikde jinde. Zjistili jsme, co dnes e-shopy trápí, a zpracovali unikátní témata, která vám pomohou předběhnout konkurenci.

BOHATÝ
CATERING

Brunch, chlebíčky, dezerty a lahodná večeře a večerní tapas, káva od Laura coffee a výborné alko i nealko. Na Reshoperu hladovět nebudete.

VEČERNÍ
AFTERPÁRTY

Těšte se na živou hudbu, networking, lahodné tapas, točené pivo a výborné víno - ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů.

Úspěšné e-shopy sázejí
na efektivitu

Jak vydělávat i v roce 2023, když e-commerce trh prochází turbulentním obdobím? I letos máme nachystaný exkluzivní průzkum mezi stovkami českých i slovenských e-shopů. Díky němu si přiblížíme témata, která mezi majiteli e-shopů aktuálně nejvíce rezonují.

A nejde jen o úsporu nákladů na energie. Naši řečníci vám ukážou, jak mohou e-shopy posunout kvalitní zákaznická péče a chytře nastavené procesy. Poradí, jak ušetřit peníze díky automatizaci, proč bychom se měli zaměřit na zefektivnění práce se zákaznickou databází nebo na vylepšování webu a celého nákupního procesu tak, aby se maximalizoval konverzní poměr. Když nezaspíte dobu, předběhněte svou konkurenci.

Koruna ke koruně, procento k procentu. Vylepšení na všech frontách znamená krok blíž k úspěchu. Přijďte 17. května na konferenci RESHOPER a dozvíte se všechno, co musíte vědět, abyste uspěli i nejen v krizi.

Program

11:00 - 11:30 Brunch

11:30 - 11:45 Úvodní slovo

11:45 - 12:00

Výzkum mezi e-shopy. Jaké bitvy nejčastěji svádějí e-commerce podnikatelé?

Co je motivací k založení e-shopu a s čím majitelé e-shopů nejčastěji bojují? Jaké strategie volí a jak v jejich výzvách mohou pomoci značka a správně zvolené taktiky? Příběh českého a slovenského e-commerce podnikatele ukážeme na číslech. Výsledky unikátního výzkumu mezi více než 600 československými e-shopy odhalí Shoptet a Ogilvy.

konference-svitkova

Jindra Svítková
Head of Retention Shoptet

konference-jon

Jiří Jón
Head of Strategy & Consulting Ogilvy

12:00 - 12:30

Využijte naplno svou zákaznickou databázi

Pavel Pola - E-mailing expert

Máte databázi zákazníků? Věřte, nebo ne, v databázích se často objevují nešvary, kvůli kterým můžete přicházet o dost peněz. Pavel Pola jich analyzoval desítky a díky tomu přesně ví, na co se zaměřit. Ukáže vám, kde vám tečou peníze mezi prsty. Ať už proto, že získat zákazníka vás stojí více, než kolik na jeho objednávce vyděláte. A nebo proto, že z databáze jednoduše neumíte vyždímat maximum. Podíváme se na několik kampaní, které můžete využít k tomu, aby byl váš e-mailový program ještě ziskovější. Ukážeme si i konkrétní postupy, které pomáhají v ROSSMANNu získávat zpět ztracené zákazníky.

12:30 - 13:00

7 LEKCÍ Z TRANSFORMACE FOOTSHOPU ANEB „LESK ÚSPĚCH NEPŘINÁŠÍ, SRDCE ANO"

Peter Hajduček - CEO Footshop

V konkrétních tipech Peter nasdílí své zkušenosti s řízením Footshopu. Odhalí, jak se ve Footshopu naučili „tančit v dešti“, když dění v e-commerce bylo nepředvídatelné. Čeká vás přednáška plná inspirace, jak ze složité situace vytěžit co nejvíc a jak zapracovat na posílení firemních fundamentů, výsledků a kultury.

13:00 - 13:30 Coffee break

13:30 - 14:00

Jak z Facebook reklamy získat maximum? Ověřeno na datech a investicích ve výši 320 milionů

Petr Handlíř - Specialista na Facebook marketing

Jaký vliv má kreativita na konverze? Jak efektivně řídit rozpočty? A jak z každé investované koruny na FB vytěžit maximum? Pyramidu úspěchu reklamy na Facebooku i nejlepší tipy s konkrétními příklady z praxe odhalí Petr Handlíř, který se svým týmem za poslední rok na Facebooku spravoval rozpočty za více než 320 mil. Kč pro klienty jako Vasky, Grizly, Angry Beards nebo Manboxeo.

14:00 - 14:30

VŠICHNI MLUVÍ O TIKTOKU A KRÁTKÝCH VIDEÍCH. PROČ VÁM BEZ NICH (MOŽNÁ) UJÍŽDÍ VLAK

Stojí za to být na TikToku a je to aktuálně vůbec pro e-shopy bezpečné? Jaký typ obsahu funguje, a to nejenom na TikToku, když máte tři vteřiny na to, abyste zaujali? Jaké výsledky může průměrnému e-shopu přinést v porovnání s časem stráveným tvorbou obsahu? Vyplatí se to? Pojďme se podívat, pro jaké typy e-shopů se TikTok hodí, pro jaké naopak ne, kdo v jeho vodách poplave a kdo se pravděpodobně utopí.

konference-duc

David Duc
TikTok expert

konference-janda

Vít Janda
TikTok expert

14:30 - 15:30 Dlouhý coffee break

15:30 - 16:00

Je AI cesta k efektivitě, nebo pouze zajímavý experiment?

Petr Kováčik - Kaya studio partner

AI byla dlouho jen hračkou pro geeky. Může už dnes usnadnit práci v e-shopu, nebo je to ve stádiu experimentu a musíme si ještě počkat? Co znamená AI aplikovat do praxe, jak moc jí můžeme důvěřovat, se dozvíte na praktických příkladech e-shopů, které již AI používají.

16:00 - 16:30

4 MÓDNÍ E-SHOPY, 4 SLOŽITÉ SITUACE, 1 DOBRÝ KONEC v ZOOTu

Milan Polák - Ex-CEO Zoot

Dá se vydělávat na módním trhu? Dá se bojovat proti zahraničním gigantům Zalando a About You? Dá se ze čtyř problémových firem udělat jedna funkční? Odpovědi přinese Milan Polák, který ukáže, jak díky fúzi ZOOTu, Bibloo, Urban store a Different postavili největší českou módní skupinu. Prakticky a otevřeně o práci na stabilizaci ZOOTu, udržování čtyř značek i o hledání úspor a spojování čtyř týmů.

16:30 - 17:00 COFFEE BREAK

17:00 - 17:30

Chyby v HR stojí miliony, jak jim předcházet?

Petra Nulíčková - HR manager

Co s efektivitou týmu a firemní kulturou udělá, když neřešíte toxické lidi? Nezdaří se hiring manažera, odejde půlka týmu a projekt se nepovede. Co teď? Na několika skutečných příkladech si ukážeme, kde lze díky jednoduchým řešením ušetřit spoustu času a peněz, vždyť náklady spojené s HR jsou tak trochu neviditelně rozprostřené do celé firmy. Přijďte zjistit, co můžete změnit konkrétně vy sami, na pozicích manažerů, nebo jako CEO i founder.

17:30 - 18:00

Od srdcovky k e-shopu se strategickým investorem

Jaké to je, když se v jednom podnikání střetne řízení „přes pocity“ od původního zakladatele s řízením „přes čísla“ díky vstupu investiční skupiny? V unikátním rozhovoru se podíváme na to, co investor může přinést firmě, jako je Ovečkárna. Zároveň se nebudeme bát otevřít téma, co si naopak vezme a zda se z firmy vytratí původní duch.

konference-bernatek

Martin Bernátek
Zakladatel Ovečkárny

konference-klega

Ondřej Klega
Podnikatel a investor

18:00 - 18:30

Budování značky v době chaosu

Michal Pastier - Creative Director

Proč majitelé e-shopů, kteří měli data možná až jako fetiš, při expanzi častěji selhávali? Proč focus jen na performance marketing blokoval firmy v růstu? Co funguje na prodeje v době chaosu a nepozornosti? Prezentace plná odpovědí, příkladů a fenoménů, se kterými se za posledních 10 let setkávali Michal Pastier a jeho tým v GoBigname. Přednáška na závěr postavená na zkušenostech z více než 250 projektů.

18:30 - 19:15 VEČEŘE

19:15 - 23:00

VEČERNÍ AFTERPARTY & NETWORKING

konference-party

Užijte si živou hudbu nebo zvolte neformální networking v pohodové atmosféře. Vychutnejte si připravené občerstvení, těšit se můžete na lahodné tapas a povídání u dobrého vína, gin & tonic a točeného piva.

Konferencí vás provede moderátorka

Kateřina Boušková

Kateřina se moderování věnuje již dobrých deset let, z toho přes čtyři roky na profesionální úrovni. Od 12 let je součástí divadelního souboru a facilituje workshopy na téma Prezentační dovedností. Moderovala například TedX, Google for Start up nebo Oriflame Akademii. S mikrofonem v ruce ji tak můžete zahlédnout na akcích různého typu, a to jak v offlinové tak onlinové podobě. Mimo to si můžete odskočit na její lekce jógy nebo na večerní pokec u ginu s tonicem.

Vstupenka obsahuje:


vstup na konferenci

9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky


bohaté občerstvení

teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee


vstup do Work & Relax zóny

prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině


večerní program a networking

chutná večeře, lahodné tapas, víno, gin & tonic, točené pivo a živá hudba!


V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.

Vyprodáno


Ani tak ale o novinky ze světa e-commerce nemusíte přijít!
Vstupenku na veletrh registrujete zdarma zde

Registrovat se

© 2023 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies