Představujeme první přednášející

zpět na výpis článků

26.1.2022,

Letošní RESHOPER s tématem Jak s e-shopem uspět v tvrdé konkurenci přinese spoustu podnětů, jak zlepšit váš byznys a jak obstát na trhu s 40 000 e-shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e-shopy s minimálními náklady.

Devět unikátních témat, která vám pomohou konkurenci předběhnout, vás čeká, pokud si pořídíte placenou Konferenční vstupenku. První řečníky odtajňujeme již dnes!

Přejít na vstupenky

Honza Bartoš říká, že reklama musí vydělávat. Má za sebou stovky úspěšných kampaní a na Facebooku proinvestoval stovky milionů korun. Během přednášky se zaměří na téma: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni? Ukáže, jak o Facebook reklamě přemýšlet v době, kdy vlivem covidu spousta byznysů přechází na internet a kdy peníze za Facebook reklamu tak mohou zmizet rychleji, než řeknete návratnost. Jak na takovém trhu vydělat? 

Lukáš Pítra je marketingový stratég, který s vámi probere téma Kde shánět dobré marketéry a jak s nimi spolupracovat? Dobře zvládnutý digitální marketing je pro úspěšný e-shop nezbytnost a bez spolupráce se zkušenými specialisty se neobejdete, pokud má váš byznys růst. 

Konkurence roste a lokty má čím dál ostřejší? Chcete se inspirovat produkty nebo marketingovými počiny jiných? Dobrá –  kudy ale vede hrana, kterou legálně nejde překročit? Advokátka Petra Dolejšová vás srozumitelně provede tématem „Zdravá konkurence“ VERSUS „nezdravé parazitování“. Kde je hranice a kdy vzít na pomoc právo? Chybět nebudou ani příklady z praxe.

Odlište se od konkurence. Jak z produktu udělat pecku na trhu? Tímto tématem vás provede byznys stratég Tomáš Török. Podělí se o praktické zkušenosti a reálné příklady z budování značky sedacích vaků Tuli na různých trzích. Řeč bude o zákaznické hodnotě a nastavení odlišnosti i trendech na trhu, na kterých se můžete svézt, ale třeba i o potenciálu a velikosti vašeho „hřiště“. 

Neváhejte a zamiřte 13. dubna do PVA Letňany v Praze.

Zvolit můžete samozřejmě i základní vstupenku úplně zdarma a navštívit veletržní část, kde se představí až 100 firem, využít poradenskou zónu a vyslechnout přednášky v rámci partnerského pódia.

Tým RESHOPER


© 2023 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies