Obsah, který se neslyšeli ještě nikde jinde. Zjistili jsme, co dnes e-shopy trápí, a zpracovali unikátní témata, která vám pomohou předběhnout konkurenci.
Brunch, chlebíčky, dezerty a lahodná večeře a večerní tapas, káva od Laura coffee a výborné alko i nealko. Na Reshoperu hladovět nebudete.
Těšte se na živou hudbu, networking, lahodné tapas, točené pivo a výborné víno - ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů.
Jak vydělávat i v roce 2023, když e-commerce trh prochází turbulentním obdobím? I letos máme nachystaný exkluzivní průzkum mezi stovkami českých i slovenských e-shopů. Díky němu si přiblížíme témata, která mezi majiteli e-shopů aktuálně nejvíce rezonují.
A nejde jen o úsporu nákladů na energie. Naši řečníci vám ukážou, jak mohou e-shopy posunout kvalitní zákaznická péče a chytře nastavené procesy. Poradí, jak ušetřit peníze díky automatizaci, proč bychom se měli zaměřit na zefektivnění práce se zákaznickou databází nebo na vylepšování webu a celého nákupního procesu tak, aby se maximalizoval konverzní poměr. Když nezaspíte dobu, předběhněte svou konkurenci.
Koruna ke koruně, procento k procentu. Vylepšení na všech frontách znamená krok blíž k úspěchu. Přijďte 17. května na konferenci RESHOPER a dozvíte se všechno, co musíte vědět, abyste uspěli i nejen v krizi.
Co je motivací k založení e-shopu a s čím majitelé e-shopů nejčastěji bojují? Jaké strategie volí a jak v jejich výzvách mohou pomoci značka a správně zvolené taktiky? Příběh českého a slovenského e-commerce podnikatele ukážeme na číslech. Výsledky unikátního výzkumu mezi více než 600 československými e-shopy odhalí Shoptet a Ogilvy.
Pavel Pola - E-mailing expert
Máte databázi zákazníků? Věřte, nebo ne, v databázích se často objevují nešvary, kvůli kterým můžete přicházet o dost peněz. Pavel Pola jich analyzoval desítky a díky tomu přesně ví, na co se zaměřit. Ukáže vám, kde vám tečou peníze mezi prsty. Ať už proto, že získat zákazníka vás stojí více, než kolik na jeho objednávce vyděláte. A nebo proto, že z databáze jednoduše neumíte vyždímat maximum. Podíváme se na několik kampaní, které můžete využít k tomu, aby byl váš e-mailový program ještě ziskovější. Ukážeme si i konkrétní postupy, které pomáhají v ROSSMANNu získávat zpět ztracené zákazníky.
Peter Hajduček - CEO Footshop
V konkrétních tipech Peter nasdílí své zkušenosti s řízením Footshopu. Odhalí, jak se ve Footshopu naučili „tančit v dešti“, když dění v e-commerce bylo nepředvídatelné. Čeká vás přednáška plná inspirace, jak ze složité situace vytěžit co nejvíc a jak zapracovat na posílení firemních fundamentů, výsledků a kultury.
Petr Handlíř - Specialista na Facebook marketing
Jaký vliv má kreativita na konverze? Jak efektivně řídit rozpočty? A jak z každé investované koruny na FB vytěžit maximum? Pyramidu úspěchu reklamy na Facebooku i nejlepší tipy s konkrétními příklady z praxe odhalí Petr Handlíř, který se svým týmem za poslední rok na Facebooku spravoval rozpočty za více než 320 mil. Kč pro klienty jako Vasky, Grizly, Angry Beards nebo Manboxeo.
Stojí za to být na TikToku a je to aktuálně vůbec pro e-shopy bezpečné? Jaký typ obsahu funguje, a to nejenom na TikToku, když máte tři vteřiny na to, abyste zaujali? Jaké výsledky může průměrnému e-shopu přinést v porovnání s časem stráveným tvorbou obsahu? Vyplatí se to? Pojďme se podívat, pro jaké typy e-shopů se TikTok hodí, pro jaké naopak ne, kdo v jeho vodách poplave a kdo se pravděpodobně utopí.
Petr Kováčik - Kaya studio partner
AI byla dlouho jen hračkou pro geeky. Může už dnes usnadnit práci v e-shopu, nebo je to ve stádiu experimentu a musíme si ještě počkat? Co znamená AI aplikovat do praxe, jak moc jí můžeme důvěřovat, se dozvíte na praktických příkladech e-shopů, které již AI používají.
Milan Polák - Ex-CEO Zoot
Dá se vydělávat na módním trhu? Dá se bojovat proti zahraničním gigantům Zalando a About You? Dá se ze čtyř problémových firem udělat jedna funkční? Odpovědi přinese Milan Polák, který ukáže, jak díky fúzi ZOOTu, Bibloo, Urban store a Different postavili největší českou módní skupinu. Prakticky a otevřeně o práci na stabilizaci ZOOTu, udržování čtyř značek i o hledání úspor a spojování čtyř týmů.
Petra Nulíčková - HR manager
Co s efektivitou týmu a firemní kulturou udělá, když neřešíte toxické lidi? Nezdaří se hiring manažera, odejde půlka týmu a projekt se nepovede. Co teď? Na několika skutečných příkladech si ukážeme, kde lze díky jednoduchým řešením ušetřit spoustu času a peněz, vždyť náklady spojené s HR jsou tak trochu neviditelně rozprostřené do celé firmy. Přijďte zjistit, co můžete změnit konkrétně vy sami, na pozicích manažerů, nebo jako CEO i founder.
Jaké to je, když se v jednom podnikání střetne řízení „přes pocity“ od původního zakladatele s řízením „přes čísla“ díky vstupu investiční skupiny? V unikátním rozhovoru se podíváme na to, co investor může přinést firmě, jako je Ovečkárna. Zároveň se nebudeme bát otevřít téma, co si naopak vezme a zda se z firmy vytratí původní duch.
Michal Pastier - Creative Director
Proč majitelé e-shopů, kteří měli data možná až jako fetiš, při expanzi častěji selhávali? Proč focus jen na performance marketing blokoval firmy v růstu? Co funguje na prodeje v době chaosu a nepozornosti? Prezentace plná odpovědí, příkladů a fenoménů, se kterými se za posledních 10 let setkávali Michal Pastier a jeho tým v GoBigname. Přednáška na závěr postavená na zkušenostech z více než 250 projektů.
Užijte si živou hudbu nebo zvolte neformální networking v pohodové atmosféře. Vychutnejte si připravené občerstvení, těšit se můžete na lahodné tapas a povídání u dobrého vína, gin & tonic a točeného piva.
Kateřina se moderování věnuje již dobrých deset let, z toho přes čtyři roky na profesionální úrovni. Od 12 let je součástí divadelního souboru a facilituje workshopy na téma Prezentační dovedností. Moderovala například TedX, Google for Start up nebo Oriflame Akademii. S mikrofonem v ruce ji tak můžete zahlédnout na akcích různého typu, a to jak v offlinové tak onlinové podobě. Mimo to si můžete odskočit na její lekce jógy nebo na večerní pokec u ginu s tonicem.
9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky
teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee
prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině
chutná večeře, lahodné tapas, víno, gin & tonic, točené pivo a živá hudba!
V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.
Ani tak ale o novinky ze světa e-commerce nemusíte přijít!
Vstupenku na veletrh registrujete zdarma zde
© 2023 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies