Adam Rajnoha - Co-Founder & CEO at YORD & MOYA
Kde vidíme budoucnost zákazníků? Věříme, že budou více vstupovat do virtuální dimenze pomocí chytrých brýlí pro rozšířenou či virtuální realitu. Evoluce internetu a metaverzum výrazně ovlivní značky. V přednášce si řekneme, co to znamená pro budoucnost firem a ukážeme si, jak některé už v metaverzu se svými zákazníky interagují. Měli byste do metaverza vstoupit? Jak se na tuto dobu připravit?
Daniel Hrouzek - Head of Shoptet Premium Sales
Nejste si jistí, jestli je pro váš e-shop výhodnější řešení na míru nebo krabicové? Shoptet Premium spojuje to nejlepší z obou možností, díky zpřístupněné API, vlastnímu designu a nadstandardnímu servisu. O jeho úspěchu svědčí i výsledky našich klientů. Přijďte si poslechnout prezentaci Daniela Hrouzka, který vám toto na trhu jedinečné řešení představí.
Leoš Humpolík - Product Manager Mergado
Předstihněte konkurenci za použití minimálních investic. Jak na to? Moderně, prostřednictvím kvalitních produktových dat. Představíme vám možnosti, jak za pomoci vylepšených datových feedů navýšíte počet zákazníků. Nová verze MERGADO Editoru vám zefektivní úpravu dat. Všechna nastavení navíc zvládnete udělat sami a ani se nemusíte učit programovat. Na přednášce vám ukážeme důležitá vylepšení, se kterými zpřesníte inzerci pro používané kanály a snadno otevřete mnoho dalších.
Vladimír Šandera - CEO & cofounder Smartsupp.com
Vydání ChatGPT od společnosti Open AI zahýbalo světem a všude se (znovu) mluví o umělé inteligenci, která nás (skoro) všechny nahradí. Bude to opravdu tak? Pojďme se podívat na současný stav, co umí AI a chatboti v češtině. Ukážu konkrétní příklady, jak nyní používají chatboty české e-shopy a firmy. Řekneme si, co je reálné od chatbota v této chvíli očekávat, pokud jste majitel e-shopu, a nechcete do něj investovat miliony korun. Pobavíme se o trendu konverzační e-commerce, a jak zkombinovat chatbota a živou podporu pro zlepšení online shopping experience a získání více konverzí.
Jiří Cafourek - Head of Acquisition for Marketplace
Integrace společností Allegro a MALL Group povede k otevření nového online tržiště Allegro.cz, které bude spuštěno v první polovině roku 2023. Allegro je jednou z největších evropských platforem pro elektronické obchodování s více než 20 lety zkušeností. Obchodníkům nabízí pokročilé marketingové a vzdělávací nástroje.
Libor Hudeček - CEO Mailstep
Proč je fulfillment ideálním řešením pro váš e-shop v roce 2023? O kolik procent můžete snížit provozní náklady? Chcete růst nejen lokálně, ale dostat své zboží i na zahraniční trhy? Nejen na tyto otázky dostanete odpověď v naší prezentaci, ve které vám prozradíme naše unikátní řešení pro úspěch vašeho e-shopu.
David Cikánek - Head of Sales Expando
Na jedné straně o marketplaces slyšíte samou chválu a velká čísla, na druhou kritiku a obavy, kdo a v čem má pravdu? Zaměříme se na osobní příběhy několika prodejců, kteří více či méně úspěšně dobyli Amazon. Kdo a proč z nich vyčnívá nad všemi, kdo nemůže slovo Amazon ani slyšet? Proč je Amazon ten nejlepší kanál na rozjezd produktu a proč ten nejméně vhodný? Nakonec přidám několik vtipných historek, které doufáte, že se nestanou zrovna vám.
Miroslava Birešová - Manažer mezinárodního prodeje CZ a SK
Mirka z Kaufland Global Marketplace prozradí, co je důležité a na co si dát pozor při prodeji na online marketplace. Nahlédneme do nových marketplace Kaufland.cz v České republice a Kaufland.sk na Slovensku. Na přednášce si projdeme konkrétní kroky a doporučení, jak začít spolupracovat a jak prodávat co nejúspěšněji, abyste oslovili nové cílové skupiny.
V největší předvánoční špičce jsme spojili síly a otestovali (vratkovou) logistiku 200 středních a velkých e-shopů v ČR. Jak tito e-commerce hráči obstáli? Kde je jejich logistický standard, silné a slabé stránky? Od detailů z nákupního košíku, přes monitoring přijatých zásilek až po vratkovou problematiku. Přijďte zjistit více a získat inspiraci pro vlastní podnikání.
Tomáš Šalamon - CEO & Co-Founder, Incomaker
V dnešní době tvoří data klíčovou součást řízení marketingu a e-shopy se bez nich neobejdou. Na přednášce vám na konkrétních případových studiích představíme, že s Incomakerem lze dělat datově orientovaný retenční marketing i bez datového specialisty, posunout váš e-shop kupředu a zvýšit ROI.
Petr Hušek - Heureka Marketplace Team Leader
Přijďte na krátkou přednášku o tom, jak vám Heureka Marketplace a ProductAds mohou pomoci posunout váš business dál. Marketplaces jsou globálním trendem a zákazníci dnes vyhledávají jednotná místa nákupu s co nejširším sortimentem. To jim dokážete nabídnout pomocí Heureka Marketplace. ProductAds vám umožní dostat se na přední příčky výsledků vyhledávání na Heurece a zviditelnit vaše unikátní produkty. Nezmeškejte příležitost a přijďte se inspirovat!
Lepší prodej, lepší brand, lepší dosah, lepší výsledky. Na této přednášce nasdílíme dlouholeté zkušenosti s PPC a RTB reklamou. Dozvíte se, jak tyto dva typy nákupu reklamy co nejefektivněji kombinovat. Když to funguje nám, může to pomoci i vám.
Denisa Vávrová - E-mail Marketing Specialist SmartEmailing
E-shop Megapixel dlouhodobě investuje spoustu energie do tvorby obsahu. Jejich magazín pro fotografy patří mezi nejčtenější média v branži a jde o významnou část marketingového mixu. Jak se obsah podílí na budování fotografické komunity? A co se stane, když zkombinujete „statický” obsah, pokročilou e-mailingovou automatizaci a data z CDP platformy Meiro? Podíváme se na e-mailingový use-case, který v loňském roce zvítězil v soutěži WebTop100 v kategorii retenčního marketingu.
Patrik Vavrovič - Co-founder & Managing Director ContentFruiter
Mnohé společnosti se na content marketing stále nahlížejí jako na nástroj, který v první řadě pomáhá budovat brand či image značky, a nemá přímý vliv na prodej. Pokud je však content marketing a vznikající obsah strategicky nastavený, stane se dlouhodobě profitabilním a velmi efektivním nástrojem. Ukážeme si příklady z Česka i Slovenska a podíváme se na základní a pokročilé principy, jak na content marketing, který přináší reálný profit.
Petr Sedláček - Co-founder TRANSLADO
AI mění svět a nejinak je tomu v e-commerce. E-shopům ušetří kvanta času a práce. Jak s ní chytře pracovat při vytváření produktových textů a jak to mění přístup k jejich lokalizaci do zahraničí? Podíváme se na konkrétní příklady i na to, jak celý proces chytře automatizovat, aby byl skutečně efektivní. O to v dnešní náročné době přece jde.
© 2023 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies